De eerste dag (van 32)

18 april 2024 - Sens, Frankrijk

En eindelijk was het dan zover!

Vanmorgen rond 8.45 zijn we uit DenHaag vertrokken voor ons kleine avontuurtje.  Ons reisdoel van deze 1e vakantiedag was ons overnachtingsadres in SENS, zo’n 70 km ten zuidoost van parijs en 575 km rijden.   Het was vandaag niet echt warm, maar prima reisweer zonder een spatje regen.   Wat wel een beetje irritant was dat er enkele medeweggebruikers zo nodig uitgerekend op onze 1e vakantiedag en ook nog eens uitgerekend op onze route (bij resp.antwerpen en charleroi) een ongeluk moesten krijgen, zodat wij in plaats van 1700 uur rond 1800 uur arriveerden bij ons 1e overnachtingsadres. Een alleraardigste B&B waar de prachtigste kippetjes nog vrijuit in een grote tuin kunnen rondscharrelen en waar in ons ruime onderkomen alles aanwezig is om de meegebrachte nassi van de chinees uit monster op een verantwoorde wijze te kunnen bereiden.  We voegen op de site een fotootje toe, zodat jullie een beetje idee krijgen van deze aparte lokatie.  En natuurlijk een toast van Janny !

Morgen rijden we onze 2e etappe, verder naar Zuid-Frankrijk,  en we doen jullie daar uiteraard weer verslag van.