Dag 2 - reis Sens-la Réole

19 april 2024 - La Réole, Frankrijk

Sommige uitvindingen zijn natuurlijk geniaal te noemen. Denk aan de gloeilamp, de ebike, het internet, de mobiele telefoon etc.etc.  Tot op vandaag zou ik zonder enige bedenking ook van harte mijn auto-navigatie systeem in dat rijtje hebben genoemd. Maar dat mijn opdracht om tolwegen te mijden vandaag resulteerde in het moeten nemen van in totaal 123 rotondes en het berijden van vele armzalige boerenweggetjes van vaak niet meer dan 1,5 breed heeft mij doen besluiten dat het navigatiesysteem wat mij betreft niet in het rijtje van geniale uitvindingen thuishoort.

Het enige voordeel hiervan was dat we op een van deze weggetjes midden in de bushbush getuige waren van het oversteken van 2 enorme wilde zwijnen met in hun kielzog naar schatting een stuk of 12 prachtige jonkies.   Het ging allemaal razendsnel en helaas hebben we dit niet op beeld kunnen vastleggen, maar het was een fantastisch gezicht.

De  alternatieve route was er de oorzaak van dat wij vandaag vrij laat op onze bestemming arriveerden 18.30u, maar deze chambres d’hotes in Lamothe-Landerron maakt een hoop goed.  Heerlijk adresje.

Morgen dus door naar Spanje !  Hartelijke groet van ons beide.

1. Tonny Nieuwenhuyzen:
    20 april 2024
    Jullie zien tenminste de binnenlanden van Frankrijk. Beter dit, dan het weer in Nederland. Op naar Spanje!! xxx

Jouw reactie